tirsdag 13. desember 2011

Første bloggoppgave

 Dette er min besvarelse på oppgaver vi fikk utdelt, jeg tok meg tid til å skrive inn spørsmålene også.

1. Hvorfor tror du akkurat denne sjangeren har spredd sånn om seg?

Jeg tror at grunnen til at den har spredt seg så mye som den har gjort, er fordi at folk klarer lettere å uttrykke seg og meddele nyheter enn det de gjorde på andre nettsider, og man kan publisere mye lettere.

2.  På Blogglisten.no kan du se en oversikt over de 100 mest leste bloggene i Norge. Finn én du liker spesielt godt, både når det gjelder innhold og utforming. Hvorfor appellerer denne til deg?

Persolig, så liker jeg denne http://blogglisten.no/blogg/tonedamli.blogg.no
Grunnen til dette er fordi at den er strukturert på en fin måte, som altså gjør den lettere å lese. Jeg mener at jo simplere en blogg er, jo bedre er den. Innholdsmessig er den også bra, hun blogger om livet sitt som en artist.

3. Hva ville du blogget om hvis du skulle hatt din egen personlige blogg? Hvis du allerede har en, fortell om denne.

  Da hadde jeg nok blogget mer personlig enn det jeg gjør på denne bloggen, siden dette er en skoleblogg. Mer om hva jeg gjør i dagliglivet, trening og kosthold, skole, osv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar