mandag 16. april 2012

Norsk roman oppgave

Hei, vi har blitt utdelt en oppgave der vi skal lese en norsk roman, og deretter lage en presentasjon om boken der vi forteller om den, hva som er bra med den, dårlig med den, hva den handler om, osv. Jeg hadde allerede begynt som heter nattefokk (skrevet av Johan Theorin). Men når jeg leste halvveis igjennom boken, så innså jeg at forfatteren som skrev boken ikke var norsk, som visstnok var med i kriteriene. Så nå er jeg nødt til å velge meg en ny bok å lese og lage oppgave ut av, har du noen tips? Skriv dem i kommentar feltet!

2 kommentarer:

  1. Håper du får gode råd om en ny bok du kan ta for deg, sånn at du kan skrive et bra blogginnlegg til den.
    Keep up the good work!

    SvarSlett
  2. Det kan jo være lurt å lese de andre sine blogger, Ismail. Mange gode tips der! Åshild

    SvarSlett